Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Jun 25, 2008


Assalamualaikum...
Kembali ke ruang blog. Lama sungguh tidak singgah di sini...last post bulan march. Sudah semakin meriah blog nie. Tahniah kepada pegawai Teknologi Pendidikan kita...sabri.
Saya cadangkan kalau ada gambar2 lama semasa di M3P dulu...scan dan upload untuk tatapan sahabat. Dalam simpanan saya ada satu album...insyallah saya akan upload untuk rakan2. Terubat juga hati bila melihat gambar 18 tahun lalu...kalau dulu bukan main slim....sekarang...entahlah...tapi bile melihat gambar rakan lama masih kenal lagi...walaupun dah banyak berubah.
Kepada rakan2 yang ingin membawa anak2 murid ke Taman Negara.. bolehlah kontek saya.0199695889 ( Kamaruddin )atau email aje kat dintahan@yahoo.com Insyallah boleh mambantu..lagipun sekolah saya ni ada Asrama desa. Manalah tahu nak bawak budak lepas UPSR nanti.
Sekian hingga bertemu kembali...

dintahan

Tiada ulasan: