Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, Jun 05, 2008

Tak Pelik Tapi Sesungguhnya Benar Part 2

Malam tadi ha eden meeting tegompar dongan somi den. Dio kato elok la kito korat jo keto kito tu, jual doket kodai bosi bughuk. Bosi bughuk mahal sekang ni ha... Bosi tutup longkang padang kat taman dopan ghumoh eden ni pun boleh hilang. Poning2...Apo nak buek...rezeki kito. Tapi malam tadi memang den rasa syahdu lihat muka rakyat Malaysia yang beratur panjang dengan muka sodih tapi maintain senyum w/pun demo tu baru balik keje. Masing2 isi tangki ponuh.
Tapi kan, koghang yang ado BISP okey la tu. Aku sejak dulu kini dan selamanya tak do. Aku guru BM Th6 tetap dan berpencen. Minta Etems dari dulu takdo rezki. Sodih den, koje yang masuk duit eden tak dapek selain ngajar biase. Tapi koje yang kena kuo duit banyak aku dapek. Tapi tak pe la kawan, aku redha. Aku tak dapek tang situ, aku dapek tang lain. Allah MaHa Kaya dan Berkuasa. Untuk seme kengkawan, hadapi sajalah apa jua cabaran dengan redha dan tabah. Semoga kehidupan kita lebih bermakna dan bahagia.
Apo ko nak buek dongan blog ni, ko buek jo la Brie, eden tak kesoh. Den alu2kan kalu nak link dengan cikgu seantero Malaya. Boleh la kito tukar2 ide atau apa2 yang patut. Satu lae, tak kan hanto ket Atie jo. Panjang2kanlah kat eden sekali. Hik2...Atie pulak len kali jangan la anto gambo pokok dengan bangunan lae, antola gambo dengan hubby, gambo Che Ma ke dll. Kat Banting ni pun banyak bangunan dengan pokok tu. Ekeke...Chow...che tun
p/s : minyak kat rumah aku dah lama naik. Naik atas meja makan...

Tiada ulasan: