Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Sabtu, Jun 07, 2008

Aik, Sabtu dah..huhu..

Salam sema..
Sedar tak sedar dah Sabtu ek.. Pastu Ahad, Senin skolah dah.. cepatnyer masa berlalu.. ingat nak tarik bantal dah.. pas solat, terpandang laptop macam memanggil2 aku je.. Ermm.. intai cik abang tu tgh asyik tgk TV.. baik aku taip apa2 yg patut.. Teruja baca celoteh si Mas nih, tengok muka Zima, baca celoteh Tun dan Zarida.. aku pun 'klik' la..hehe..

Ringkaskan cerita, emang aku ada gak ati nak ikut petua ko Mas, jalan kaki ke sekolah.. tapi skolah Ju jauh..10km.. melecet la aku kalu canggitu.. Apapun mcm kata Mas, kita kena jugak terima, ya kengkawan.. Nasib la kete aku kecik je..kete 'kanch'..(hehe kancil, la tu!!)

Betul la Ida ek.. muka Razima tu 'bak telur dikupas'.. licing je.. pas2 la petua or 'jenama produk' kalu ada..hehe..

Wah, Tun!! Panjangnyer crite ko.. Mcm barisan 'orang beli minyak' kemarin.. ada part 1, part 2..siap edisi khas lagik..betul la tuh.. Kat tempat Ju ni pulak, masing2 sibuk nyambung umah.. ish, ish, ish.. besar betul umah diorag keliling nih.. umah aku kecik jer.. ada hajat gak nak sambung.. bulan dah ditetapkan, tapi tahun tak tau lagik..hehe..

Alamak, hajat nak merapu lelebih.. cik abang dah tutup suiz gayanye tuh.. K, nanti crite lagi ek..bye..JunainaNamin

Tiada ulasan: