Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Sabtu, Jun 14, 2008

Selamat Berhujung Minggu

Salam rindu untuk korang...
Hai, senyap je masing2. Bawa anak2 dengan pakwe makwe bercuti ke? Seronoknye. Tapi untuk yang tengah membalun assignment cam aku ni, tahniah. Yang dah lepas tu lagi la kuucap tahniah. Susahnyer jadi mahasitua ni. Senak2kanlah kepala tu. Ni tengah penat ni kena layan blog kejap. Korang, nape ramai lagi yang tak nak aktifkan diri. Please. Ramai kengkawan nak dengar berita korang yang senyap sunyi tu. Zie, buat apa tu? Taula sibuk cam aku, tapi kalau tak sempat sangat minta je che Din tolong post berita. Kok ye pun ko Din. Lepas korang hello2 aku pastu korang membisu pulak. Mana aci lagu ni. Mas pun sama asyik tenggelam timbul. Jangan mare Mas.Tau dulu Mas ckp takde internet kat tempat Mas ye...K, Sok kuliah kak jumpa kak Asmak, nanti kak sampaikan salam mautmu itu. Ganas ayat ko tu. Brie? Kabare? Ko pun senyap gak dua tiga ari ni. Ha, Ida camno? Tak kebah lagi ke? Deq Ju? Sihat ke dah nak tertelan modul? Heh2...Deq Ma, anto berita lagi la. Anto sekali gambo family. Tak sabo nak tengok askar u. Khas untuk Fendi, aku tau ko mesti ada tengok blog ni kan? Hei, janganlah malu2 anto berita ke salam ke kat sini. Tak rindu ngan aku ke? Hik3...Aku terkenang ko mase tengah nak ngorat si.....Ha, ku ingat lagi. Jangan mara ha, cinta mony...Tahniah utk ko. Katanya dah berbahagia dengan misi. Yang lain2 tu pakat2 tulis la apa berita kat sini segera ye? Nanti lebih meriah keri blog kita ni. Aku nak seru mana yang aku ingat, abg Arif, abg. Lan, Nasobar, Dr. Sani (ko blum dpt title tu pun kak sudi panggil ko cam tu), Seri, Kak As, Che Zul, Zul, Ajak, kak Rus, kak Shidah, kak Yah, kak Maheran, dll. Wei, bangun wei...Mana tak tertulis tu pun bangkit mari le.Ku tetap ingat korang seme. Kepek jari nok taip banyak2 ni. He3...Chow dulu.
...che tun

Tiada ulasan: