Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Mei 21, 2008

MPPP, ST John, dan Mr Yeo..Aku Rindu Kalian...

Salam Untuk Mas... Kuharap ko baca coretan aku nih...
Tersentuh pabila membaca emel drp ko Mas.. Lagi terkenang saat2 manis ketika bersama ngko, Sani, Kamal, Sagap, Sharifah Zainab, Seniah, dan Fadhilaton, ketika bersama2 Mr Yeo di St John dgn terpandangnya 'mangsa berdarah' tuh.... Terlebih sayu lagi sewaktu Pestarama Unit Beruniform di Gebeng, Kuantan, yg sgt2 memahat kenangan bersama kalian.. Nak mengalir air mata pabila teringat saat itu.. Rasa rindu sesgt..

Masih ingat tak lagi Mas,
Gelagat Kamal cuba memikat Shery? Ke mana Shery pegi, di situ Kamal ada.. Lucukan? En Yeo selalu usik mika tuh... Tapi, berbaloi la skrg nih.. dah ada 6 org anak... hehe..

Kawan kita sorg lagi tu si Sani.. Pun canggitu jugak.. dengan sapa tu ek? (taknak sebut la.. nanti ada yg marah lak..sbb xjadi)

Paling aku terkilan ketika panjat Gunung Tahan.. aku offer diri nak tinggal di camp site menemankan Norliha (la yg badan semangat tuh-ceh kata kat org.. skrg aku la pulak..) yg terkehel kakinya tuh.. masa tu aku suka ya amat dpt dok senang lenang je.. tapi ketika korg selamat sampai..aku rasa rugi la pulak.. Masa nih nama je dok kat Jerantut, tak pulak ada keinginan nak panjat Gunung Tahan tu balik..

Baca bait2 ayat yg ko tulis tu..cam aku kenal.. 'Lagu Maktab' ke? Aku lupa dah.. waktu aku baca, 'macam ku kenal' je.. tapi masih 'kurang ingatan' (camne nak kejar Sani wat PhD nih).. teringat aku waktu Pasukan Koir Maktab dulu..(walau org cemuh dan digelar penyanyi church tapi bagi aku yg minat melalak nih, aku niat yg elok2 je).. agaknya kalau waktu tu ada AF, aku pun nak uji bakat.. sama la ko tu Mas..

Satu ketika kita 'terjumpa' di Kuala Lipis kan Mas? Waktu tu Kokuria BM Negeri Pahang.. Ko kata aku nih Mak Cik mana la bawak anak.. Rupa2nya aku..hehe.. dan aku pun terperanjat jugak tgk ko yg juga dah 3G (gempal, gemuk, gedebab) ..

K, lah.. untuk Sabri.. kalau kita dpt masukkan 'Lagu Maktab' dulu tu kan best.. leh imbau kenangan kita tu..

Tuk Zaiton, best la baca 'cerita ketika melancong ke KT tu'..

Wat Sani.. teruskan usaha ko.. aku susah la nak kejo ko tuh.. Aku doakan Sani berjaya dpt PhD ek.. Satu je, kalu dah jadi org2 besar nanti ajak2 la kami ni minum semeja hehe..

Khas tuk Geng Unit D.. awat senyap je? Post2 la berita nih.. Asyik2 Ju dan Eton je.. pas tu Sabri.. nanti ada org boring lak dgn tulisan Ju nih..

K, kalu dpt malam nih nak mimpi adegan di maktab dulu tuh.. ermmmm...zzzzz..bestnyer..Rasa muda balik..masa tu umur 21,22, dan 23 tahun..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aslkum.

Saya rasa mcm ingat Kamal/Shery.Haaa...Dialah yg masuk ptandingan menyanyi lagu melayu asli yg menyanyi sumbang tu kan?Sayalah musician-main gitar lead masa tuh.Nizam (Bean) Mat Johor-drummer dan Zul-Keyboard.

Syed Asif Kelate tuh badge akak senior juga ke?

Sy ingat2 lupa nih.

Adi Presley berkata...

Aslmkum,

Utk pgthuan Mr.Yeo sihat wpun sudah pencen rambut dah uban memutih tp masih lg aktif buat kursus sana-sinih.

Tak silap tiga/pat tahun lepas-saya ada hadir kursus komputer di Sek Men Tg Intan Zaharah Dungun.Mr.Yeo lah JU yg bagi kursus komputer tuh.

-Salam.
http://www.youtube.com/adipresley